Ny tävlingsoutfit!

For hemifrån vid kvart över åtta i morse för att hinna till Falun till tio. Åkte på ångorna hemifrån tror jag för ja tänkte tanka på Mora klockan där de alltid brukar va billigare, men så va de inte. Men jag klarade mig ut utan bensinstopp.

Väl på ögon mottagningen vart jag inte så mycket klockare. De finns typ inget att göra säger dom förutom att smörja och smörja. Tydligen så har mitt öga en tendens att bli lite för torrt så därför de skaver lättare.

Efter det åkte vi till Borlänge och hästaffären Abiouose. Hittade äntligen en ny tävlingskavaj och hör och häpna, på barnavdelningen. Har alltid svårt att hitta storlek pga av mina behag upptill, så hur detta gick till vet i sjutton. haha.



Sen vart de två par nya ridbyxor. Ett par blåa och ett par vita i back2back. Så otroligt sköna.



Samt en tisscha att ha under kavajen.



Kalaset gick på 1900:- och de tycker jag att ja fick mycket bra grejer för! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0