Jag visste hur de skulle bli!

Vart på bugg i Färnäs Bygdegård och jag hade mina aningar om hur de skulle vara och jag fick rätt. Tyckte alltid förr vet jag att de va så gruperat vilka som dansa med vilka och sådär, det var exakt likadant ikväll.

Jag är inte den som slänger mig på första bästa och bjudet upp, de är väl ändå killens uppgift va??

Fick dansa lite i alla fall och jag hade någon talang kvar för de i alla fall. Hade vart skoj och gått någon kurs igen.

I morgon är de fredag och åkte på att jobba till 16:oo i morrn, visserligen bra med pengar men ibland vill man bara gå hem i tid.

Ska ju jobba hela helgen sen också plus hela veckan lång därefter. Men sen blir de lite långledigt vid Kristihimmels helgen.

Finns ju ändå inge roligt att göra så lika bra att tjäna pengar istället, för de får man ju aldrig för mycke av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0