Ibland har man bara ingen lust!

När jag kom till jobbet i morse kändes de som de mest såg ut som ja lämnade det när ja gick hem i lördags. Har strättat tre stora pall idag med massa kartonger så nog har man haft att göra. Skönt att de inte ramlat in mer pall så man hunnit ikapp istället för att bara känna att de ramlar in mer och mer...

Skulle slutat vid fyra idag men klockan vart 18:10 innan jag stämplade ut.

Sen var de bara att åka iväg till Stallet och ta hand om hästen. Skulle egentligen tagit ut Dennis en vända men klockan va halv nio när jag var klar med Jolly och där tog krafterna slut. Dennis är helt galen och tror han är hingst. Skulle han kunna få äta upp Robin hade han nog gjort de.. haha.

Kände inte alls för att rida idag, men jag fick ju lov. Precis när jag va påväg ut så kom Jessica och plötsligt hade jag sällskap. Kuul.

Jolly kändes kanonfin på vägen bortöver. Lugn och mjuk i traven. Hon va inte så fasligt uppspelt på vägen hemöver heller, kanske lite för mycket sista biten. Men allt som allt så skötte hon sig bra.

I morgon blir det ett pass på banan tillsammans med Jessica och onsdag troligtvis hoppning med Sara.

Torsdag blir det en joggvända sen Ett längre galoppjobb ska in denna vecka också samt en vilodag. Sen vart de en dag kvar. Återstår och se vad som sker då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0