I morrn ska vi bevisa att vi är på igen!

Hästen är trimmad på backen och hon kändes riktigt fin samt grejerna är putsade och packade. Jag känner mig taggad inför i morgon. Ska bara rida en klass, 90 cm efter vad som hänt tidigare med hoppningen. Bara för att känna att vi är på banan igen och hon tycker de är skoj. Hon va jätte fin senast vi hoppade så detta ska nog gå bra.

Låter kanske konstigt, men niten som hon la på så vi for i backen gjorde nog att hon kom på sig själv att man behöver inte ha en speed på 520. Hon har lugnat ner sig avsevärt. Sen om det har med det att göra, de kan vi ta en annan gång. haha.

Klockan ringer sex, gääsp.

Jag säger därmed godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Amen hurgickderååå??! =)



Bloppis på min blogg!

2011-05-07 @ 22:03:43
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0