Har verkligen inte lust med någonting..

Att jag aldrig ska kunna gå upp direkt klockjäkeln ringer på morgonen, nej då ska jag ligga och snooza i hundra år först, och inte blir man ett dugg piggare av de.

Jobbade på en massa på jobbet, dock önskar man ju att alla hade gjort de så att de hade hänt något. Jobbade över en timme så fick en del gjort.

Trampade upp till stallet och red en lugn vända med Sara och Dennis. Med sega ben trampade vi hem igen med ett väldans kurr i magen. Väl hemma var de samma veva som vanligt.

Suck stön blä å skit om att laga mat!

Finns de något tråkigare än att laga mat till enbart sig själv. Och de är som vanligt att jag har ingen inspiration att exprimentera fram något nytt att äta. De blir de samma gamla vanliga hela tiden. Tänk om de ändå hade räckt att äta varannan dag. De hade gjort mig lycklig i alla fall. :)

Städa är något jag också borde göra. Har plockat undan allting så de enda är bara att damma och dammsuga. Men ja har tappat lusten för även de. Egentligen vem har lust för att städa?

Känt mig lite bitter. Men fick precis ett sms som ja aldrig trodde ja skulle få. Men de gav mig ett leende på läpparna. ;P


Kommentarer
Postat av: Susanna

E? ;)

2011-05-05 @ 19:09:47
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0