Här blir de inga barn gjorda!

Va så fruktansvärt trött i morse så ja orkade knappt gå upp ur sängen, men jag hade väl inget val. Väl på jobbet var de hur mycket som helst att göra. Och man börjar se ett ljus om att tömma lagret så kommer nästa lastbil med ännu mera grejer. Det är väl visserligen bra så vi har roliga saker att sälja. Men ibland hinner man inte bara med. Jobbade över en halvtimme för att få till en beställning sen fick de vara nog.
 
Skönt nu är de helg!

Skulle bara vila ögonen lite när jag kom hem och jag dog som en stock. Har matat magen nu i alla fall och ska bege mig ut till Vinäs och byta bil och ta med transporten, sen blir det stallet för ridning och packning inför i morgon.

Har inget mer planerat denna helg än tävling i morrn och marknad på söndag. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0