Femton timmars jobb och man är rätt mör!

Jobbade först mina timmar på mitt vanliga jobb sen for jag raka vägen och jobbade på ett bröllop. Har jobbat på en del bröllop genom mina dar nu och ja må säga att detta va då de segaste någonsin.

Timmarna rullade i alla fall på och vi fick tillslut gå hem.

De är som vanligt alltid svårt att bara gå raka vägen hem och lägga sig, så därför fastnade jag ju då här.

Sitter och har ångest över all jäkla skit jag stoppat i mig idag. Tur man slutat inom restaurangbranschen, eller egentligen spelar de ju ingen roll för nu lever jag ju i ett jävla godisrike istället. Så de gick väl jämt upp där i alla fall.

Jag har klarat de förr och ska klara de igen. Enbart godis på helgen, om ja nu måste de ens.

På måndag ska jag komma igång med gymträningen igen.

Nu är de hög tid att sova, klockan ringer om sju timmar igen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0