En ledig tisdag!

Klockan ringde halv åtta i morse för tanken var att jag skulle upp och rida, men då ja hörde att de regna sket ja i det och somna om.

Va upp till Emelie en vända vid elva och planerade lite inför Loppisen på söndag. Vi är än så länge 13 stycken som ska ha ett varsitt bord, och jag hoppas på fler.

När jag skulle åka hemifrån så gick de inte att sätta på vindrutetorkaren. Moorr va min första tanke. Ringer pappa och talar om läget och han sa att de sitter en skruv i anknippning till vindrutetorkarmotorn som har lossnat förr och de hade den ju såklart gjort nu också. Så fick mecka lite och skruva fast den igen.

Va bort till farmor och farfar och sa Hej. Man får skämmas så sällan de händer. Plockade ihop lite grejer i lillstugan där jag har en del saker som ja tror kan gå att sälja på loppisen.

Hästen blev longerad idag och jag tror nog att hon aldrig gått så bra. Fina flickan ♥

Ska ta och diska upp disken nu sen hämta upp Linda och bege oss ut till Helena och Selma i Våmhus för ett besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0