En härlig kvällstur!

Åkte med Tin upp till stallet för hade tänkt mig att gå hem sen.

Vi skrittade ut hästarna en vända, hade egentligen tänkt mig att hon skulle få vila, men då jag och Sara ska åka på tränings/tävling i Vansbro i morgon fick hon lov att röra på sig. Vila får hon göra fredag och lördag. De kan hon må bra av. :)

När ja va klar i stallet slog mig tanken att ja skulle ju gå hem. Men tro de eller ej men ja sprang hela vägen hem. Kändes faktiskt hur lätt som helst. Hade dock fel skor på mig då mina riktiga springskor är påm gymmet och dammar igen, så fick lite ont under fötterna, men inget som hindrade mig. Känner mig taggad att börja träna nu igen. Men om man vill vara inne på ett svettigt gym när de är så fint väder vet i tusan.

Ska jobba 11-17 i morgon och innan dess ska jag antingen springa en vända igen eller ta en powerwalk. Jag kan tänka mig att jag har träningsvärk i morrn så får se vad benen pallar.

18:00 rullar transporten mot Vansbro som sagt och hoppa lite. Alltid nyttigt att ut och träna och Jollan behöver träna både sig själv och sjävförtroendet. Så i morrn tänker vi på ben och mycket pepp. :)



Snälla Pappa, jag behöver en ny hjälm ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Miss you too!!!



Ducktiga du först rida sen springa!!

Du skall inte köra tjejmilen med mig och mamma då?

2011-05-11 @ 06:25:12
URL: http://maoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0