Det tär på krafterna!

Misstro mig inte, jag älskar mitt jobb. Men efter att ha jobbat konstant i snart två veckor får en att bara inte orka se folk snart.

Pricken äver i:et var när damen kom som en gång i tiden sagt åt mig att jag är otrevlig vann första priset på våran tipspromenad, de fick mig nästan att inte vilja ge ut teven.. haha.

Jobbar i morrn sen är jag ÄNTLIGEN ledig på torsdag.

Hästen red jag i morse och de blev en timmes dressyrjobb i ridhuset. Hon var väldigt spänd och hade svårt att tagga ner. Satt på mig sporrarna och j*vlar vad arg hon vart när jag kom åt henne och hon fick lov att verkligen arbeta. Bra de, att hon fick arbeta alltså. haha.

Va ut till Vinäs och päronen och fick lite mat med mig hem. Dillkött och potatis. Längtar tills lunchen i morgon. :)

Lördag vecka 30 är de classic lady. Hittat min klänning jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0