Balsam för själen!

Idag var en sådan dag som jag hade noll insperation till att göra något på jobbet, men konstigt nog så kommer de och kryper sig på när man nästan ska gå hem. De är konstigt de där. haha.

Idag kom de fram en liten tjej och frågade om jag hade sett hennes föräldrar.

Nää tyvärr sa jag. Jag vet ju inte vilka dom är.

Ja men sa hon.

Pappa har kort hår och mamma har långt, precis som jag.

Hmm. Okej.

Frågade henne om vi skulle gå och leta efter dom.

Ja de tyckte hon.

Men vi hann inte så långt innan hon skriker rakt ut.

Dääääär är dom! :)

Blev en kvällsrunda med Sara och hästarna.

Drog upp lädren ett par hål och sen blev det en låång galoppvända till Bonäs och vände. Man kan ta sig så långt i den oändliga härliga skogen.

I morgon är jag ledig, i alla fall från jobbet.

Hästen ska ridas på morgonen, sen ska jag upp till Emelie och prata ihop oss lite inför loppisen. Den glömmer ni inte bort va.

Folkets Hus den 22: maj. 10-16

Sen ska jag hem och städa, jag måste. Och framförallt plocka ihop saker som ska med på loppisen.

På kvällen ska vi ut till Helena och hälsa på henne och Selma.

Får passa på och gratta Kusin Roger och Veronica som igår fick en liten Lilja. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0