Veckans träning än så länge!

Söndag: Pt-duell avslutning. Spinning 45 min.

Måndag: Två hästar ridna. Hann aldrig bli klar till spinningen och sen fastna arslet i soffan.

Tisdag: En häst riden. Ett crossfit pass och 15 min högt tempo på crossen.

Onsdag: En häst riden + 1 timmes spinning.

Och idag är det torsdag.

16:00 ska vi hoppträna med hästarna för Tusse. Sen efter det är de gymmet som gäller.

I morgon tror jag minsann att de blir vila. I alla fall från gymmet, hästen hon måste ridas.

Lördag ska jag köra igenom mitt nya gymprogram riktigt en vända. Plus ridning av hästen.

Söndag: Jobb hela dagen och hästen måste ridas. Efter det tror jag att orken kommer vara slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0