Man mår så bra av att träna!

Såg att ja ljög i de tidigare inlägget. Jag önskade om något att passet skulle slå 17:oo så jag var färdigtränad, men då började ju passet precis. haha.

Body Combaten var grymt rolig och grymt jobbigt. Blev en timmes intensiv träning med det sen satt vi i omklädningsrummet och dividerade lite om PT duellen. Sen helt plötsligt dök Sofia upp och vad skulle jag hem och göra egentligen, så körde lite styrka med henne också. Så 1 h 45 min träning idag. Plus en halvtimmes rask promenad med hästen. = Godkänt va?

Tråkigt att jag fått lov att avstå träning i en hel JÄVLA MÅNAD, annars hade man kanske haft andra förutsättningar nu.

Medans vi stod och lyfte tunga kilon så helt plötsligt spårade de ur och vi satt på oss, hm ja vad kan de heta då. "Skärpet" som man har på sig när man ska lyfta tuunga vikter för att stabilisera upp ryggen. Vi satt på oss de och skrattade och sa att nu fattas det bara att de ska komma in en snygg kille.

Vad tror ni.?? Haha.

Nu ska jag kolla på Big Brother sen är det jag som ska i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0