Katastrofalt dåligt!

Egentligen hade jag absolutr ingen lust att rida idag. Men jag fick ju lov för de är ju ingen annan som gör det åt en. Ska jag rida inne eller ge skogen ett försök. Tänkte att de har ju vart varmt ett tag nu så hade någon liten förhoppnig om att de kanske var bättre underlag. Grusvägen, eller ja på sommaren är de en sådan gick de bra att rida på sen kom jag upp i skogen. Gick bra upp för backen men sen skrek jag rakt ut.

SATANS JÄVLA FÖRBANNADE SKIIT SNÖÖÖÖÖÖ!!!

Va bara att inse, de va inge annat än å vända. Jolly såg inte så bekymrad ut hon undra nog mest vad f-n vi höll på med. De gick inte å sitta på henne för de va som å sitta på en gunghäst så ja fick gott pulsa brevid. Jag va så jävla arg när ja kom ut till vägen. Hästen hon va snäll och gjorde inget speciellt mer än va pigg som vanligt.

De tog en timme att ta sig en liten runda som i vanliga fall skulle ta en halvtimme max..

Kom hem tillslut och red några varv i ridhuset innan stallet fick vara klart för dagen.

Pappa ringde och fråga om ja ville ha våfflor, så de va bara att bege sig ut till Vinäs.

Mora veckan i Halv åtta hos mig är avslutad och Sofia Jemthans stod som vinnare. Grattis till henne. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0