Härlig ridtur!

Vaknade till i morse och tänkte innan jag kollade på klockan att nu lär de väl säkerligen vara närmare tolv, men så var den åtta bara.  Tänkte att lite till får ja faktiskt sova och somnade om. Kvart i nio ringer telefon och någon från Göteborg ringer, som ringt fel. Morr.

Slumrade till en stund till och vips så va klockan halv elva och ja fick ångest över varför ja inte gick upp där vid åtta, fast jag kvällen innan bestämt att ja fick sova länge. haha. Konstigt de där.

Solen sken som bara den ute, ändå tog ja mig inte ut. Tjugo över två var de bestämt att träffa upp Rosanna men ja gav mig upp tidigare till stallet för att fixa klart allt med mockning och där till. Rosanna kom upp och vi gav oss ut på en timmes ridning. Båda var pigga och funkade perfekt med Rosanna på Dennis rygg. :)



När stallet var klart var de bara till att hem och stoppa mat i magen och bege sig bort på spinningen. Kändes att att man inte tränat på ett tag och tog de lite lungnare än vad man skulle kunna göra, jag vill inte bli förkyld igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0