Fick mig en tankeställare idag!

Morgonen började med att jag knappt hört klockan när den ringde, men tillslut så tog jag mig upp och iväg till jobbet. Pappa kom och hämtade bilen för att åka bort till besiktningen. Han kommer sen tillbaka och säger att de gick åt helvete. Ja vad annars liksom!

Lyset som vi trodde va fixat var inte alls som de skulle och pappa hade fått backa ut på en gång så han slapp underkänna bilen.

Pappa ringde och kollade upp direkt gällande grejerna som behövdes och klockan två lagomt tills jag slutade hade "saken" vet inte vad de är ens kommit till Mora med bussen från Falun, så de var bara att åka till bussgods betala hämta ut saken och se glad ut. Man måste ju ha en bil och skjutsa arslet i så.

16:00 infann jag mig på gymmet för ett nyss gympass. Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ett nytt pass fick jag och med ett stort leende på läpparna gick jag därifrån ;P

När jag kom hem och tittade i postlådan hade jag fått ett brev.



Ni var och är sådant super fint par! ♥

Blev en kvällstur med hästarna för mig och Sara. Hon var otroligt spänd, men lyssnade ändå bra på förhållnigarna och va lugn. I morgon vid nio ska vi hoppa. Får se hur de går.

----------------------------------------------

Hädanefter ska jag SLUTA klaga på allt och ingenting. Jag hade önskat ja hade vart något kilo lättare, men vad gör ett kilo hit eller dit? Jag har ett bra boende, fast jobb, bil, en häst,  vänner och jag är framförallt frisk.

Jag fick en stor klump i magen när jag idag fick veta vad som hänt. Du ska veta att jag tänker på er!

Pappa berättade idag att en vän till dom bara sådär somnat in och dött i morse också.

Man får perspektiv på livet när man hör sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0