Endast en dag kvar!

SEN HAR JAG ÄNTLIGEN LEDIG HELG + MÅNDAG!!!

De tråkiga är ju att de kommer bara säga svisch så är de tisdag.

Har inget alls planerat i helgen förutom Sista duellen på söndag.

Härligt!



Idag fyller min kära mamma år.

Grattis till henne!

Vart ut till Vinäs en vända för att hämta Subarun. Nu kan väl aldrig gissa vart min bil är??

Förhoppnigsvis för sista gången på väldigt väääldigt länge nu hoppas jag. Eller snarare för sista gången, men de har jag svårt att tro. Haha.

Att somna innan klockan 22:oo är numera omöjligt. Ja skulle aldrig ha börjat kolla på BB. Ja visste ju att ja aldrig skulle kunna låta bli.

Fredag i morgon och ja ska börja med att gå en skyddsrond i butiken. Jag är skyddsombud för våran butik och ja de ska ju bli spännande och se vad vi kommer fram till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0