Bränna pengar är inte svårt!

Satt och skrek lite för att hjälpa Kalla att åka ännu fortare på sista sträckan på Sprint stafetten idag, och som de lyckades. VM GULD!!

Kvart i tre begav jag och Susanna oss till Borlänge och Abiouse. Har vart på jakt efter ett nytt träns och förbygel i samma utseende, men inte vart de lättaste å hitta i rätt storlek. Tränset ja hittade idag fanns de ingen matchande förbygel till och den förbygel jag hittade va i samma märke som ja ja redan har i tränset. Så de fick bli den, får slita lite till på tränset.



Va också ute efter ett tävlingsschabrak och en passande mössa. Men även där fanns de ingen passande storlek på huvan. Blev ett schabrak i alla fall.




Jag sa till Susanna när vi åkte ner att mina skönaste ridbyxor har gått sönder så hade vela haft ett par nya, som man inte har tusen andra men man kan ju aldrig få för många. Men så sprang ja på dessa på rea. Barnstorlek och 50 %. Så 260 Kr tyckte ja va överkommligt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0