Bitterfitta AB!

Pappa ringde precis när jag slutade och berättade att grejerna som va beställda till bilen PASSADE INTE!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


 
Som tur va så fick pappa tag på nya grejer på Bildelar dock till ett nästan tvådubbelt så dyrt pris, men vad gör man. Jag vill ju inte ha körförbud på biljäveln också.

Äntligen är de fredag och jag är så trött så trött.

Hade noll inspiration till att rida något idag så vi tog en promenad istället, jag och Jolly.

Om en timme ska jag vara på gymmet och köra Body combat. Jag längtar redan tills klockan är 17:oo och det är över. haha.

Lovade visst bort mig att följa på tävling i morrn också i Falun. Kan va kul och följa ibland, men drygast är väl att gå upp tidigt på morgonen när man vet att man fått sova längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0