Minnen som alltid finns kvar!

Sitter hemma hos mamma och pappa och har hittat en massa bilder på deras gamla dator.




Flip var rätt liten och vi va ute på promenad och gick förbi Jennys pappa. Sven-Olov röker pipa och han höll på och lekte med Flip och helt plötsligt tar Flip pipan ifrån honom och stoppar den i munnen på detta vis.



Min andra bil jag köpte, en renult 19. Då tyckte man att man hade ett vrålåk. haha. Jämtfört med första rishögen man hade, tom så min cykel var dyrare. :P



Min andra foderhäst jag hade, måste vart medans jag gick i högstadiet. Jag fick honom när han var 26 år och man tyckte han var gammal då. Han finns än idag och blir i april
38 år.





Efter att jag började gymnasiet och Dandy flyttade hem till Viktioria och Cecilia så började jag rida Goliath, en ponny som en kompis ägde. Tyvärr finns han inte med oss längre.



Denna herre vid namn Darth Vader "Flurpa" bodde i samma stall och jag hamnade även på hans rygg och började hjälpa Eliana rida honom. Han finns tyvärr inte heller med oss längre.



Spenderat en tid i Tyskland och jobbat med hästar. Hästen närmast, Highlander om ja inte minns fel var närmare 190 i manke med så gudomligt snäll.



En gudomligt fin hingst, Life is easy som jag kärade ner mig i under min tid där. Han såldes dessvärre iväg till någon tjej och ja fick glatt vinka Hej då.



Hade Malin som inneboende en hel sommar och vi gjorde många galna upptåg :P



Har tydligen vart liten en gång i tiden också :)



Svårt att tro de om man skulle se lurviga köttbulle ponnyn nu. Men Dennis har en gång i tiden vart i rätt fin form :)



Va i Turkiet med Linda och Tin och vi va på båtutflykt. Enda vägen ner från denna grotta var att hoppa. Man fick välja på 2 eller tio meter. Vi gick ner på lägsta först men sen vart de högsta iaf. Snacka om blåmärke ja hade på hela sidan av arslet efter hoppet. Landade lite snett.



En häst jag red i Tyskland som tidigare hade ridits utav Malin Bayard.
H&M Wiggens


 
Han skulle med vart jag än skulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0