Avslutat och klart!

Klockan åtta vaknade jag i morse och kunde fan inte somna om igen. Låg kvar i sängen till kvart över nio, söndag morgon ska man väl ändå sova länge. Tydligen inte längre.

Fick mess av Susanna om jag skulle komma ut och rida, vilket passade utmärkt. Åkte uoo till stallet och stoppade in hästen och åkte ut till Bonäs. Så skönt och ha en häst som är så lugn att ha med sig. Står som ett ljus på släpet och lastar sig själv. :)

Blev en underbart härlig ridtur i STRÅLANDE SOLSKEN och på ett underlag som gick att rida normalt på. Blev långa galopper och jag njöt som bara den, tror Jolly gjorde desamma. Sus hade nog de kanske inte lika härligt där bakom. haha. Men de bjuder vi på. :P









Detta måste absolut göras om.

Då ja kom hem var de bara att slänga sig upp på nästa häst, Wadesch och rida ut en vända med Tin och Robin. En dag som denna hade man kunna ridit i timtals.

16:00 var det dax för sista duellen på PT träningen. Spinning stod på schemat och de gällade lagen emot varandra för en gångs skull. Vi skulle så snabbt som möjligt upp i puls och upp på rött sen ner igen. Tre gånger om och de andra laget vann varenda. Sen att de är olika förutsättningar behöver jag inte börja disskutera. Surt som FAN! Kände mig rejät taggad och kände mig pigg och jag hade en god chans att vinna, men men. Jag vann i alla fall individuellt i mitt lag. Fick ett presentkort på Maxi på 500:-

Kändes kul att för en gångs skull gjort någor bra. Vart lite besviken på avslutningen, men vad göra..

Vi va ut och käkade ett gäng efteråt på Vi på hörnet, som numera är en pizzeria. Tragiskt för ett sådant fint ställe. Maten var väl inte så mycket att hurra för, smakade väl som vilken hamburgare som helst.

Nu ska Solsidan få all min uppmärksamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0