Vet en som kommer ha träningsvärk i morrn!

Idag var de fruktansvärt sega timmar på jobbet, sista timmen orkadeja knappt tänka. haha. Sen att försöka slå ihop in och Cinas hjärna när vi är som tröttast går inte..

Jag stämplade ut 16:oo och åkte upp till stallet där Veronica väntade. Lagomt tills vi skulle rida så öppnade himlen sig så blev till att rida markarbete i ridhuset, vilket visserligen var välbehövligt.

Tro det eller ej men kvällen har spenderats på gymmet med Sofia. Jag fattar inte att det ska vara så jäkla svårt att ta sig dit, de är ju roligt när man väl är där och för att inte tala om hur skönt det är efteråt. Sjukt vad fort man tappar allting bara. :/


I morgon ska jag äntligen klippa mig, kommer knappt ihåg vart jag ringde. haha. Där jag brukar klippa mig fanns de ingen tid alls så jag tog upp alla frisörer i Mora sen ringde jag bara en. Får väl se hur de blir. Jag blir nöjd bara jag kan klippa topparna och tunna ur det massor.

Jobb i morgon 13-19:3o sen går jag på lite ledighet.

Hade kunna döda för en sovmorgon men klockan ringer 7:oo i morgon så nu är det tack och godnatt igen.

Tycker jag nyss gick och la mig, fast igår då.

Vart tar dagarna vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0