Tillbaka till verkligheten!

Denna långledighet försvann i ett enda stort nafs, jag hann knappt med att blinka. Med allt för få timmars sömn denna helg känns det idag vill jag lova er, men så roligt jag haft.

I fredags så började jag att jobba på bröllopet klockan två så de vart klart tidigt, åkte därifrån kvart i nio, skönt! Va hem och svirade om sen åkte jag ut till Tin där de va fullt med folk. Satt där ett tag men folk droppade av en efter en. Jag, Joakim och Tessie kändes oss inte klara med kvällen så vi åkte ner på Mora för att inta sportbaren, men där var det stängt. Så vi åkte tillbaka till Östnor och hamnade på Tessies rum och drack mera vin, som absolut inte var nödvändigt. haha.

Halv sex på morgonen fick Gunnar agera Taxi och köra hem oss hem till mig där vi somna på soffan. Vaknade igen vid Nio och därmed blev det inte mycket till skönhetssömn. Det var bara till att ta tjuren vid hornen och åka till stallet och rida, den vingligaste turen ever kändes de som. haha.

Väl hemma igen fick jag lov att ta en powernap innan festligheterna skulle dra igång igen. Kvällen spenderades hos Joakim på Skogsbacken med massa trevligt folk. Det var bra segt att börja om på nytt.

Vi tog en vända ner på Sportbaren och där var det mycket folk, väldigt varmt men riktigt skoj. Jag och Martin sjöng Kareoke och vi var totalt världelösa men det var jävligt skoj. Haha.

När klockan väl slog stängning ropar Per-Anders och frågar om vi ska med och åka båt, vi var ju inte sena med att säga Ja. Både jag, Sara och Pernilla såg framför oss en stor flaschig båt, men där står en liten gummibåt. Vi skratta så ja tror magen skulle gå av. :P





Natten fortsatte med hamburgare en massa fuldans och buggande. Natten slutade dock inte där när vi tog en taxi hem, då vart de efterfest nummer två hos Philip tror jag han hette. Klockan Sju i morse gav jag och Pernilla upp och sprang hem till mig och stupade i säng.

Idag har de inte vart många knop på Schemat. Jag och Sara har ridit en vända och sen har Tjejerna vart här.

En vecka kvar att jobba nu. Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0