Tack för den duschen!

Brukar ha fönstret öppet om nätterna för det är så jäkla varmt i sovrummet men i morse önskade jag att de va så stängt de bara hade kunna blivit och helst ljudisolerat också för de håller på och målar (tror jag) huset brevid mig och de förde ett JÄVLA liv och klockan va enbart Sju. Det var den sovmorgonen det. Gick in på soffan och slumrade ett tag till.

Har vart med och tagit in Hö hela eftermiddagen i världens värme och enbart tre lindor är tagna, återstår en hel del till. Men vad gör man inte för de fyrbenta. Hade hö överallt och idag behövde man inte ha ångest över att man inte besökt gymmet. Vet inte hur många hövalar vi lyfte upp på skullen.

Blev sedan en kvällvända med Jolly och de fläktade på skönt i skogen men de va nå jävulskt mycket flugor och knott.

Allt är packat och klart inför i morgon så de är bara att stoppa in hästen. Nu satt jag dock och läste startlistorna och ja fanns visst inte ens med. haha. Undrar ja vad de lagt upp för lista för ena hästen i stallet va också anmäld med gamla ägaren. Lär ringa i morgon och kolla läget lite.

Cyklade upp till stallet och ja ångrade bittert de när ja skulle cykla hem för himlen TOTALT ÖPPNADE SIG när ja cyklade av stallplanen och öste ner ett bra tag så ja knappt såg något. Lagomt tills jag va hemma slutade det. Ja hade en sjö i skorna.

Jag har ingen lust att gå och lägga mig.

Varmt varmt varmt. Då kan man ändå inte sova.

Men jag lär väl få lov att göra ett försök för klockan ringer om 5,5 timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0