Morgondagens planer!

I morgon är jag LEDIG och jag ska absolut inte göra mer än vad jag behöver. Jag ska ha en låång sovmorgon och bara därför så kommer jag väl vakna tidigt.

Hästen ska ridas och sen tänkte jag ta mig ann rabatterna här ute, de ser förjävliga ut. haha. Hoppas blomgubbarna som brukar stå utanför jobbet är där i morgon så ja kan se om ja kan hitta något passande och plantera.

Vi fick in en ny tavla här om dagen och jag tyckte minsann att de passade ganska så bra på min ena list jag har i köket.



Har städat igen här hemma och dammtorkat och bäddat rent i sängen. Så ja ska absolut inte tänka en tanke på sådant i morgon, då ska jag bara vaara och göra de jag vill. Som ja sa, försöka ta fram mina gröna fingrar. haha.



Blev en ny vas på bänken i köket också. Jag skulle dock köpa nå blommor, alternativt tulpaner när jag va på Ica. Men den gapar fortfarande lika tomt, de va ju detta med minnet igen!

Inne på dom sista BB avsnitten nu, tack för det. Ja har sagt de förr och de är tragiskt. Men har man väl börjat kolla så har man bara fortsatt. Men nu kanske man kan komma i säng innan Elva hädanefter.

Ser ut som de blir grillning med ett gäng här hemma på Fredag.

Mycket Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0