Man fick sota för helgen idag!

Jäklar vad trött jag har vart idag, och de kanske inte är så konstigt heller. Om ja har tur kanske jag fått ihop 6 timmars sömn allt som allt denna helg.

Orkade ta mig ur sängen halv tolv idag sen har de väl inte vart så månha knop resten utav dagen. haha.

Blev en ridtur på kvällskvisten med Veronica och Tin. De är väl inte någon nyhet, men Jolly va väldigt pigg och alldeles för spänd.

I morgon blir de lite hoppning med Tin inför Fredagens tävling sen vankas de träff med jobbet på kvällen då Rosanna slutat hos oss. Kan nog bli trevligt. :)

Ska infinna mig på jobbet 7:oo i morgon och här sitter jag och ugglar som vanligt.

Dax att förflutta arslet från soffan till sängen.



Förresten, bloggen är under konstruktion lite. Så den ska inte riktigt se ut såhär. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0