Jag vill inte gå ut!!

Klippte mig på förmiddagen idag och det känns som de lättat ungefär 3 kg från min kropp. Klippte igenom de bara så samma frisyr återstår.

Skulle vart upp till stallet i morse men kände av ögat så de var bara till att ligga och blunda ett tag till, tack och lov gick det över och jag kan se igen.

Sprang på Pernilla när jag kom ut från Frisören så vi skulle springa bort på Bolaget. Vi vände då vi såg kön som var utanför butiken för att ens få komma in. Att man alltid ska vara ute i sådan god tid. haha.

Pernilla skulle va varvet förbi Orsa och hoppas på de inte är lika mycket folk där. :)

Nu har jag väl inget val än att springa ut till bilen i spöregnet. Small till en riktig åkssmäll nyss så ja flög en meter upp på stolen.

Detta är väl Svensk Sommar. Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0