Jag är kluven??

För några år sedan klippte jag upp ena sidan, en sk side cut och jag trivdes jäkligt bra med det. Men det är väl som allting annat här i livet, man tröttnar och vill ha något nytt..

Jag har försökt sparat ut det en gång, men efter ett tag tröttnade jag för de växte så jäkla långsamt. Så saxen satt där igen och de blev kort.

Nu försöker jag igen med att spara ut. Men vill jag egentligen? haha. I-lands problem. :P

Många som säger att jag passar jäkligt bra i det och de tycker jag väl själv också egentligen. Men så vill man ju också ha långt för att kunna göra frisyrer.



Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du är jättefin i håret med din sidecut! Passar dig jättebra! :) kram!!

2011-06-15 @ 13:44:13
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: Lena

Håller med Linda - du passar superbra som du har det nu!

2011-06-15 @ 20:32:27
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0