Idag passar det minsann!



Veckan består bara utav fyra dagars arbete. Visserligen fem, men på lördag ska jag jobba på Bröllop igen och det är roligt. Mitt vanliga jobb är också kul, men roligt med variation. Plus att man tjänar pengar man egentligen inte skulle ha gjort.

Vad som också är bra är att jag äntligen har hittat ett nytt soffbord. Inte för att jag egentligen har letat så mycket. Men Linda nämnde igår att de fanns ett fint på Jysk på deras lagertömning. Kostade nu 500:- istället för 1400:-. Kallar jag för kap. :)   Vi cyklade dit och tittade sen fick vi lov att åka hem och mäta lite. De såg ut att passa så vi åkte och köpte ett. Vilket det också gjorde. Jag hittade även en grill som jag så länge tänk köpa.



Nu är vi laddade att grilla för ikväll!! Sägs att det ska vara strålande sol och varmt mot kvällen också. Gillas!



Jag har förbannat jävla ont i tummen. Kan kanppt böja den. Vart inte bättre efter Jollys grisnit i onsdags och ja mosa den ännu mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0