Har bara mig själv att skylla!




Man önskar varenda jäkla dag att man en dag ska vakna upp smal och smäcker utan att ens behöva blinka, men riktigt så går de ju inte till.

Har vart lite för mycket av de goda och för lite träning på sista tiden, jag känner de nu. Så hädanefter är det jag som ska ta tag i det. Att sluta äta allt som är gott går inte, det vet jag. Men äta med måtta och inte varje dag.

Svårast är det när man är på jobbet, där finns de alltid något som lockar och man får slå sig själv på fingrarna för att låta bli.

Men nu är det jag som ska ge mig fan på att lyckas.

Har vart ute på en timmes rask promenad nu på kvällen med Linda och Jolly. Det är såå härligt och jag tycker det är kul att röra på mig.

Varför ska de då vara så svårt emellanåt?

I morgon blir de jobb klockan 7:oo igen och när jag slutar återstår och se. Får se hur mycket vi lyckas få bort under dagen.

Hästen ska sen ridas som vanligt och förhoppningsvis om vädret tillåter inlines på kvällen med Sara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0