Fina Flickan <3



Tävligen idag gick bra till att börja med i alla fall.

80 cm kändes bra och trots att ja kanske inte alltid red 100 % bra så hoppade hon. De resulterade i en rosett/plakett och en borste i pris.

Sen var det dax för 90 cm och hinder 1-4 hoppade hon kanonfint på. Hinder 5-6 var en linje och de blev stopp på femman, ja red alldeles för dåligt. Istället för att sänka handen vill den gärna åka upp. Red om och hon hoppade, men så vart de stopp på sexan. Skulle tagit en kortare väg när jag red på igen, men de gjorde jag ju inte. Blev ett stopp igen och därmed uteslutna. Jag blir så arg på mig själv, jag tänker en sak men likförbenat så gör man något helt annat. Jaja, bara att bita ihop och komma åter.

Magen kurrar som bara den och ja måste åka och handla för de ekar i kylan.

Extremt jobbigt kändes de som nu. :P


Kommentarer
Postat av: Susanna

Duktiga! =)

2011-06-19 @ 18:02:59
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0