Det känns lite som att man känner dom..

Man har ju vissa bloggar man brukar följa och läsa varenda dag. Och eftersom man dagligen följer deras liv så känns de nästan som man skulle kunna känna dom och Hejja på dom på stan om man skulle möta dom. Haha.

Vad dom skriver i sina bloggar är ju lååångt ifrån av allt vad som egentligen sker i deras liv egentligen. Tänk va stort detta blivit egentligen. De är inte många år sedan som man hade noll koll på vad en blogg var för något och nu har nästan alla en egen.

Jag själv har haft min blogg sedan den 7 januari 2oo7. Man har ju tänkt många gånger på att ta bort den för vem läser ändå allt dravell som man skriver. Men så kan man ändå komma på sig själv med att man har verkligen ändå en enda stor dagbok här. Brukar gå tillbaka emellanåt och kolla och läsa vad jag skrivit. Så bloggen hänger kvar, tills den dagen jag tröttnar på riktigt.



Morgonpromenad innan frukost

                          

                                  Jobb 10:30 - 16:30


    Stallet och ridning av hästen


  Gymmet


Nu äntligen måste jag säga är Big Brother klart också. Ingen som tvingat mig att titta och de är väl egentligen ett ganska så världelöst program. Men man har skrattat många gånger också.

Han stod där som ensam vinnare tillslut, Simon. De kändes som de kvittade mellan Peter, Martin eller honom.

Nu är de sängen som gäller, om man nu kan sova då ja sovit bort hela dan idag.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0