Dagen började ju strålande..

I morse så stod lastbilarna på kö för att få komma och lämna av grejer till lagret. Jag skulle skynda mig ut med Cola pallen och vände liiite för snabbt.



Jag kände mest att jag vela gå hem och lämna över det till någon annan, men de var väl gott att bara plocka rätt på skiten. haha.

Skulle ju ha tränat idag men fick mess att Mia va skjuk, tråkigt men även hon är väl inte mer än människa. :P
Tin va snäll och kom bort och hjälpte mig att hoppa istället och Jolly va riktigt fin.  De är bara denna jäkla pilot här uppe som måste sluta ratta hit och dit samt komma till beslut snabbare.

T R Ä N I N G!!

 Tog en omhoppningssväng också och de gick galant. Nu är vi laddade för Söndag. :)

När jag åkte hemåt så tog jag en vända förbi Tin och Sveas hus för att kolla in hur de fått till de, riktigt fint. Blev kvar på middag och en massa bus med Sveis. Plockat alla blommor på ängen samt lekt kurragömma. Men hon missförstod dock lite detta med kurragömma. Hon sprang två meter sen ställde hon sig vid husväggen.

Nu kan du leeeeeeta! hahaha.

I morgon har jag gett mig fan på att jag ska upp och rida innan jobbet som börjar 10. Skönt och ha de gjort så man slipper göra de på kvällen. Iofs har jag väl säkert inte så annat mycket bättre för mig, men man kan ju alltid hoppas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0