Veckan man längtat efter!

Ett helt jäkla år har gått och nu är det äntligen Dansbandsveckan i Malung igen. Jag fattar inte att de kan vara så roligt att dansa bugg.

Jag och Emma va dit igår då bland annat Arvingarna och Highlights spelade. så himla kul när man hittar på någon som verkligen kan detta med å dansa. :)

Ikväll kör vi igen, om ingen vill med åker jag fasen själv. När de väl händer något vägrar jag att sitta hemma.

The Playtones spelar bland annat ikväll, provade på dom på Idre Yran i lördags som vart en spontan tripp med kusin. Riktigt kul!




Efter många om och men och ett flertal skrattanfall fick vi upp det. Vi sov alltså i tält.


Har börjat fundera på hur man ska lyckas vända tillbaka dygnet efter denna semester. I morse kom ja i säng runt fyra och vakna inte förens tolv.

På måndag ska jag infinna mig på jobbet 7:oo.

Hur ska det gå till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0