Tillbaka till verkligheten!

Tre jäkla veckor har redan sprungit förbi och de betyder att semester är slut för denna gång. På sätt och vis ska de bli skönt och återgå till det normala, vilket ja nog om några veckor kommer ångra att jag sa. haha.

Men tanken på att bara få till sömnen igen känns rätt lockande. Nu vid denna tid har man vart påväg till Malung för en massa dans, men ja kan väl inte annat än säga att de va rätt så skönt att bara sitta i soffan ikväll.

Men oj så roligt jag har haft denna vecka, en maaaassa dans varenda kväll. Skit skoj. Så himla roligt när man dansar med någon som verkligen kan dansa både fox och bugg. Jag längtar redan tills nästa år. :P

I morgon är de alltså jobb som gäller igen och ja ska infinna mig där klockan SJU. Senaste veckan har ja inte kommit i säng förens runt fyra. Dygnet är totalt vänt. Hade nog behövt någon som slet upp mig i mrorn bitti.

Jolly står på boxvila med hovböld och är måttligt uttråkad. Jag hoppas de blir bra snart.

Nu får de bli Tack och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0