Hårt att va tillbaka i vardagen!

Trodde att de skulle va jobbigare än de var i morse att ta sig upp, men ja hann tom upp och duscha och äta frukost.

Väl på jobbet var det FULL JÄVLA RULLE hela dagen. Haft fullt upp och mitt i allt lyckas jag lägga undan handdatorn som ja behövde för att kunna beställa. Vi letade överallt och började nästan tro att någon snott den. haha. Men de va väl som vanligt mitt minne som sullat bort den. Jag hade lagt den uppe på kassaspåket. Bra jobbat av mig.

På eftermiddagen blev det en vända på Robin med Sara och Dennis. Andra gången ja satt på honom idag och gillar honom mer och mer. Tog ut Jolly en vända idag för att se om hon fortfarande haltade, vilket hon inte gjorde. Sköönt. Så i morgon får hon gå ut i hagen igen. :)

Blev bjuden på middag hos mamma och pappa, grillat. Mums, de tackar man inte nej till. Stannade till hos Erik och hälsade på. Va en evighet sen man va där. Fick ju lov å kolla så han håller ställningarna i mitt gamla kvarter. haha.

Idag är det 11 månader sedan du tog ditt sista andetag!



Jag saknar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0