Äkta kärlek finns!



Man kan sitta och lyssna på denna låt om och om igen. Så sjukt bra!

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu, min dator lever ett eget liv som den brukar göra ibland. Jag blir uppkopplad på internet men sen kommer jag ändå inte ut på någon sida. Tror ni man blir frustrerad eller, speciellt när man inte vet i fan hur man ska göra heller. Nära att den skulle åka ut genom fönstret idag.

Kom i alla fall hem från Västerås igår och vi har haft sjukt roliga dagar. Lite för mycket festande kanske och lite för lite sömn dock. Men man lever väl bara en gång sägs de va. :P

Träffat nytt roligt folk, när vi väl somnat mot morgonkvisten har de vart rejält kallt och man har fått klätt på sig men sen vaknat som stekta kotletter när solen väl kommit fram igen. Vi har haft helt UNDERBART JÄVLA KANON VÄDER, tom så att jag kan säga att jag är brun. Brukar aldrig hända. haha.

Va meningen eller tanken va i alla fall att jag skulle åka vidare till Stockholm igår, men eh hm ja. Ni kan ju tänka er hur mycket ork man hade. Totalt noll! Man har inte vart så himla kaxig idag heller, man har några timmars sömn att ta igen om man säger som så.

Två veckor återstår av semestern, får se vad som händer för skoj hädanefter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0