frisk luft gör mycket

Satt i sadeln halv nio i morse och de blev en galoppvända i skogen. Men vilket jävla underlag de är. Snön är ju inte packad för fem öre och sen har skotrarna åkt och när man kommer och rider går man bara rakt igenom. I morrn ska ja ta ett pass i ridhuset istället, blivit lite för lite av de nu. När man har ett ridhus på gården använder man de ändå inte. Haha.

Klockan tio ttäffade jag sedan upp Sofia för att kör ett pass på gymmet. Körde igenom mitt pass som ja fått gjort för mig och de kändes riktigt bra idag. La på fem kilo tom på allt. :)

Skönt att veta man gjort något vettigt innan jobbet, hade ja varken haft häst eller tränat hade ja garanterat sovit bort hela förmiddagen.

Haft lite projekt på jobbet och de fortsätter i morrn. Kul och fixa och dona tycker jag. I alla fall när man får de som man vill. Fick höra idag också att butiken ska byggas om. Dock inte förens om tre eller fyra månader, andra butiker stod på tur först. Tydligen ska avdelningar byta plats med varandra. Kan bli spännande och se vad som komma skall. :)

I morgon är de torsdag. Jag jobbar sju till två sen är de raka vägen upp till min fyrbente älskade vän. Sen har vi PT pass klockan 17. Kul å se vad som händer i morrn. Nästa pass blir på söndag. Veckans träning blir då fem dagar. Plus sex dagars ridning. De får räcka.

Helg snart och som de ser ut händer ngt spännande då. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0