Tråkiga måsten..

Jag hade nästan glömt bort att jag hade stoppat i en tvättmaskin och ingen annan än jag själv lär väl få lov att hänga upp den också. Finns det något tråkigare?

Jag och Sofia tog en promenad ut till Öna efter träningen och hämtade bilen, men där stod ingen bil. Den stod inne med huven på vid gavel. Som tur va så va Hans där och bilen va tydligen klar. Men så när ja skule köra ut den och vred på nyckeln. TVÄÄÄR DÖÖÖD!!

Vi fick starta den med startkablar och när mamma och pappa kom för att hämta Subarun skulle ja pröva och starta den, med samma resultat. Känns väldigt väldigt bra att den ska va inne på besiktning på Tisdag. Kanon, skit bra. Verkligen jätte. Måste va nå jävla el fel på den, typ batteriet som egtt upp hoppet om livet. Ja hoppas Pappa kan göra något under så den lever tills dess. Annars blir de jobbigt och DYYYRT!

Bänkade mig i soffan för att kolla på Wallanderfilmen hade jag tänkt, men så gjorde de precis reklam för Big Brother. Och vad tror ni. Jo jag fick ju lov och se va de va för nötter med. Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0