Tog en natt till på moragatan!

Igår fick jag för mig att slänga på dressyrsadeln på hästen, vilket aldrig brukar ske för jag tycker inte om sådana sadlar. Men jäklar va fint hon gick, avslappnad och numera kan hon SKRITTA på korta tyglar och arbeta i form. Kan ju tyckas låta konstigt att inte en häst ska kunna de. Men nu pratar vi Om Jollypolly som har stressat sig genom hela livet i stortsett, men ja tror hon börjar komma till ro numera. Ja hoppas så gärna att hon ska få hålla, ja vill snääällla. Damen är ju 19 år numera också, men åldern sätter inga spår de finns ju andra krämpor som skulle kunna sätta stopp om dom vill.


Sov hemma hos Linda i natt igen, låg på soffan hela kvällen där igår, så jävla tråkigt å va själv jämt jämt jämt.

Klockan är 09:46 och jag börjar jobba 10:00. Vad sägs om att stänga av denna dumburk och bege sig!



Ge oss Sol och värme nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0