Miss i planeringen!

Jag kom fram till igår att Furudal ligger verkligen ute på vischan, men så fint det var på Furudalsbruk. De var fint dukat och maten var som alltid kanon. Jobbar som sagt för wiggens catering och de blev en sen natt vill jag lova. Som alltid så brukar de bli utdraget och tiderna som blivit bestämda förskjuts alltid. Middagen och många många tal var klara runt en tolv och då öppnades baren, där jag alltså skulle tillbringa resten utav kvällen. plockade i ordning allt och började fundera på vad de tänkt sig för glas till baren. Dom hade inte hyrt några utav Fredrik och de fanns inga på plats att tillgå. Vad som fanns var små selterglas, dvs vattenglas.



Ett sånt här glas innehåller ungefär 12-13 cl, de kan variera. Ni kan ju tänka er hur mkt man fick plats med i glaset. haha. Folk fattade ju inte heller och trodde ju att de var vårt fel att de inte fanns några andra, då de var i själva verket dom som inte fixat några. Plastmuggar is the shit liksom!

Vid fem snåret ramlade de sista gästerna ut och jag och Fredrik kunde röja igen de sista och ja fick bege mig hemåt. Halt som fan på vägen och trötta ögon. De gick inte fort hem vill jag lova tur ja va ensam på vägen så ja kunde åka i mitten. haha. Kändes bättre så ifall ja skulle få sladd så ja hade lite större svängutrymme. Där ute i skogen hade ju ingen hittat mig och hemma var de ingen som väntade på mig. Haha. Halv sju i morse kom jag i säng och halv tre orkade jag masa mig ur sängen.

16:00 infann jag mig på gymmet för ett PT pass. Kanon roligt pass med lite blandat styrka och kondition. Föregående vecka har ja vart allt för lat men nu jävlar denna vecka ska köras på igen.

20 mars är sista inmätningen. Bara att köra på!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ahh här hade det ju hänt en hel del på sistonde - massor att läsa! Roligt roligt =)



Hoppas du hittar inspirationen snart igen! Kram!

2011-02-20 @ 22:07:53
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0