Jag blir förbannad på mig själv!

När klockan slog 14:oo idag ångrade man att man tagit på sig två timmar till för solen sken som BARA DEN ute. Pengarna behövs ju så de va bara le och se glad ut och sätta sig i kassan.

Blev en snabb ridtur idag, jag hade alldeles för lite kläder och höll på att frysa ihjäl. Skulle inte ut på sådan avanccerad ridtur ändå idag, mest bara ut och sträcka på benentur. Så de gjorde inte så mycket. Va med i Orsa och tränade igår. Damen har inte åkt transport och lämnat gården på 2,5 år kom vi fram till, men så snäll hon va. Träningen gick helt okej, men de känns ju att de blir alldeles för sällan mellan gångera. Tusse tycker om virrpannan till häst jag har och hon tycker jag gör ett bra jobb, för de är nog inte så lätt sa hon igår. haha. Nja hon har sina sidor, är ju inte ett fullblod för intet heller. :P

Har ledig helg, i alla fall från butiken. I morrn kväll ska jag upp till Furudalsbruk och jobba på bröllop. Kul och hoppa in och jobba sådär någon gång ibland och servera. Kommer bli en låång kväll och natt kan ja tänka mig. Har antagit mig uppdraget att stå i baren hela kvällen lång. Undra om jag kommer ihåg hur man blandar drinkar. haha.

Idag va de PT träning, men ja tog ju på mig jobb så ja fick gott stå över. Hade hellre vart med och tränat. På söndag är nästa pass, och då är även jag på plats. Har ångest, har bara tränat EN GÅNG denna vecka och de ett spinning pass. Men något som man glömmer bort är att RIDNING ÄR OCKSÅ TRÄNING! Och de gör jag för de mesta sex dagar i veckan!

Nu snart är Pollypåsen slut också! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0