Försova sig!!

Jag hatar när man försover sig. I vanliga fall är inte jag den som brukar komma upp och ha världens tid på morgonen, men jag hinner med de jag ska utan att stressa ihjäl mig. I morse hade jag tänkt att rida innan jobbet, började nu vid nio. Men när vaknade jag. Jo TJUGO I NIO. Har väl lyckats stänga av klockjäkeln. Bra jobbat. Solen skiner som bara den och de är Sju timmar kvar tills man slutar. Jippi! Nu om något hade jag vela setat i sadeln på en härlig ridtur. Hoppas på fin väder i morrn också. Då är jag minsann ledig. Men med min sedvanliga tur kan man ju undra. :-P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusig blogg!! Roligt med lite glad och fräsch färg! Nu vill man ha vår!! :) kram! //Linda

2011-02-12 @ 16:05:43
Postat av: Susanna

Kom till mig och rid!

2011-02-12 @ 19:20:19
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0