enda som fattades..

Idag vaknade jag upp till å bli en dag äldre, fast de kändes som vilken dag som helst.
 
07:20 infann jag mig på gymmet och sprang i 40 min innan de bar av till hästen och en ridtur. Och vilket underbart väder de var, hade kunna ridit i timtals.

Kvällen har spenderats med familj, släkt å några vänner och en massa fika. Fick ett ryck och bakade massor i måndags. Tror de uppskattades för dom åt då.

På fredag är de invägning. Känns mkt bra efter dagens allt fikande. Känns som ja tappat motivationen för allt som har med saken att göra. Igår var de två pass, först ett Body pump pass på PT träningen sen efter de ett Crossfit. har haft en ljuvlig träningsvärk i arslet idag.

Intruktören undrade hur de gick, ja berättade allt precis vad ja tyckte och tänkte om allt. Kändes som hon förstod mig. Skönt de.

Dagen har vart lång och jag har inte kommit i säng ännu. Är ledig i morrn vilket känns skönt, dock mindre skoj att man ska jobba hela helgen.

Kom en oändlig saknad idag. 5 månader utan dig och de känns som en evighet!

Jag saknar dig så fruktansvärt mycket!


Kommentarer
Postat av: sus

Klart jag kan fixa en design till dig =)

2011-02-09 @ 21:43:18
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0