Åter i mitt hem!

I fredags kom de en dam och en herre som bodde i min lägenhet över helgen. Kändes lite konstigt att de skulle sova i min säng men gilla läget liksom om man vill tjäna pengar. :)

Jag bosatte mig ute i Våmhus med Linda hos hennes föräldrar och då om något insåg man hur bra man bor, mitt i smeten.

I fredags va vi ett gäng som va på Strand och käkade för att fira Linda på hennes 26 års dag. Kvällen blev rätt tidig, vi satsade på lördagens utgång i stället.

Jag och Sara va ute på en härlig ridtur i lördags och pulsade en massa snö. Att rida normalt på vägarna går inte så vi tog en väg där ingen gått tidigare. Så mycket snö. Härligt.

Lördagen fortsatte med hockey och middag på vidbäcksvägen och som vi spöade skiten ur Leksand. Kvällen avslutades på tältet, skönt att vi köpte biljett så man slapp köa. Kvällen är rätt suddig, men vi säger att de va roligt. haha.

Söndagen spenderades på hästryggen i härligt solksken sen intog jag bara liggande läge i soffan.

Idag började dagen med hoppning med hästen. Gick kanon bra!! :)

Vart på gymmet en timme idag. Nu är de bara å köra igen när magen är på banan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0