Sur som en citron!

Vaknade i morse och kände mig inte alls på humör, och har inte gjort på hela dagen heller. Trampade upp till jobbet fast de hade känts skönare att sätta sig i bilen. Har inte rört den på tre dagar nu, alltid något.

Är så jäkla less på denna konstiga förkylning. Ibland känner jag ingenting medans andra har ja jätte ont i halsen.
Jag vill träna!!!

Klockan är mycket, som den lyckas bli varenda kväll. Ska hoppa i morgon bitti så man borde väl sova.
Hon fick en vilodag idag efter nio dagars ridning. Så de lär väl vara en pigg dam i morgon.

Onsdag ska jag och Rosanna rida ut om Dennis fått på sig skon igen som han lyckades trampa av sig igår.

Torsdag vet ja inte riktigt vad jag ska göra med henne ännu. Fredag blir det i alla fall ett pass i ridhuset innan lördagens tävling. Ska bli så roligt. :)

Söndag blir en röra på benen dag bara.

Så ser veckan ut för den fyrbente.


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2011-04-12 @ 10:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0