Jag är redo att åka nu!!

Väskorna, hm man skulle ju kunna tro att man ska vara borta i flera veckor. Men de står i alla fall packade i hallen nu och de enda som är kvar är maten i kylen.

Jobbar 7-12 i morgon sen är de raka vägen till stallet och göra klart allt med hästen innan avfärd går 13:oo. De blir alltså en snabb motionering, men de bätter än inget alls.

Idag va hon jätte fin när jag red ut. Lugn och samarbetsvillig. ♥





Har fått en förfrågan idag gällande jobbet. Har inte gett något svar på frågan ännu. Vill ha lite mer svar på mina frågor först.

På måndag drar ombyggnaden av butiken igång också. Då blir de jobb 7-18 varje dag i två veckor. Känner att ja kommer vara enormt jätte pigg efter helgen. haha. Men bara och köra!

Nu blir de inge uppdate förens jag återkommer hem, om man nu gör de levande. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0