Att shopping kan göra en så lycklig!

Solen lyste från klarblå himmel och de va redan fem plusgrader vid åtta tiden i morse, underbart! Hästen kändes som vanligt, en anings stel i början men de gav med sig. Hon är ju trots allt 19 år så lite krämpor tidigt på morgonen hör till. Jag själv kände mig lite stel när ja klev ur sängen, men ja skyller på åldern här ocskå. :P

Vi drog sen till Borlänge och började shoppingen inne på Lager 70. Hittade lite smått och gott.


 








Sen for vi vidare till Kupolen. gav nästan upp hoppet om att hitta något partyliknande att ha på mig.

Men....



Voila. Jag har köpt en grön klänning. Den fanns i svart också som jag petade på först, vad annars. Men så såg jag denna och den föll mig i smaken direkt. Tur den hade svarta knappar så ja känner mig lite hemma. haha.

Och äntligen som jag i alla fall i tankarna har letat efter en svart längre jacka. Gick in på Stadium bara för att kolla liksom och där hängde den.



Sen att de va 25 % på den gjorde väl inte så mkt. :)



Självklart att lite krimskrams skulle med hem också.

Helnöjd med mina inköp.

Sitter och inväntar Malin & Linda för en kväll tillsammans i de härliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0