Ibland blir jag bara så trött på mig själv!

Klockan ringde halv åtta i morse för att orka resa sig ur den varma sängen och bege mig till stallet. Lyckades jag, nej såklart inte. Hade ingen större lust att gå upp så de får blir kvällens aktivitet. För rida de måste jag. Fick sällskap med Sara och Dennis också, de gör saken lite roligare. :)

Måndag idag och jag har inte tränat å en vecka. Första dagarna hade jag absolut ingen lust och numera känner jag av ett litet halsont. Inte mycket, men tillräckligt för att inte få träna. Väldigt irriterande. Ja tycker på en gång när ja inte tränat på några dagar att man känner sig stor som en fläskpadda.



Typ lite såhär ^^.

På tiden att göra sig redo för en arbetsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0