Det är bara till att inse och börja lära sig!

Jag har nog förnekat de lite för länge för mig själv nu men jag måste sluta med att äta mjölkprodukter. Min mage mår absolut inte bra, den är som en uppblåst ballong jämt och ständigt. Har slutat helt och hållet med vanlig mjölk och yoghurt och äter bara laktosfri. Men de finns ju mjölk i så mycket mer. När jag va liten var jag också allergisk mot mjölk men de växte bort. Men de ser inte ljusare ut än att de verkar komma tillbaka.

Jag måste ge mig fan på att prova utan ett tag för att se om de verkligen är de som är problemet. Men de är svårt, skit svårt att bara sluta med allt.

Ridningen idag blev en enda mys skritt tur, de går ju inte att göra så mycket annat.

Tillbringat kvällen med brudarna, spel massa skratt och marängsviss.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0